Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортно гърне за 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз имам 147 1.9 jtd чипосана и също като теб исках да се чува зверски турбото и да бръмчи махнах катализатора който всъщност е заедно с резоанторното гърне и сложих спортно накрая ;D да ти кажа бучене няма турбото наистина се чува повече , но плътен звук мммне баш ...
    А и като си махах катализатора ми казаха че трябва да се сложи нещо за да има съпротивление турбината нз как стоят нещата нз дали е добре за турбото straight pipe ;]

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Spechen Покажи съобщение
      Аз имам 147 1.9 jtd чипосана и също като теб исках да се чува зверски турбото и да бръмчи махнах катализатора който всъщност е заедно с резоанторното гърне и сложих спортно накрая ;D да ти кажа бучене няма турбото наистина се чува повече , но плътен звук мммне баш ...
      А и като си махах катализатора ми казаха че трябва да се сложи нещо за да има съпротивление турбината нз как стоят нещата нз дали е добре за турбото straight pipe ;]
      Слагаш резонатор тип пура със стеснение...на мястото на катализатора....и аз му разправям на Гелев, че ефект няма, ама той си знае неговото...
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #18
        Ще видим Бобби дано се получи.А за съпротивление за турбото още по-добре, че няма според мен.
        Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

        Comment


        • #19
          Не знам казаха ми , че като няма съпротивление турбината пренадува или нещо от сорта и отива на кино нз ..

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Spechen Покажи съобщение
            Не знам казаха ми , че като няма съпротивление турбината пренадува или нещо от сорта и отива на кино нз ..
            М...да даже съм чувал, че слагат някакви бленди...
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              Някой ще обясни ли как пренадува турбината като се махнат гърнетата? Стана ми доста интересно
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Ето темички в които се засяга прави тръби и завихрянето на турбото.
                Образователни,като едната е за EGR-a,и разтоварването на турбото в гърнетата
                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...&highlight=EGR

                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%F0%FA%E1%E0
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Някой ще обясни ли как пренадува турбината като се махнат гърнетата? Стана ми доста интересно
                  Много просто - махаш съпротивлението на газа след турбината=> разширението на газа в турбината е по-голямо+по-висока скорост на излизащите гозове=>по-високи обороти на турбината=>по-високи обороти и на компресора+постоянни загуби на входа на компресора=> повечко въздух в двигателя, но и по-високи обороти на турбото=>по-малък живот на лагери, турбина,...... целия възел
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                    Много просто - махаш съпротивлението на газа след турбината=> разширението на газа в турбината е по-голямо+по-висока скорост на излизащите гозове=>по-високи обороти на турбината=>по-високи обороти и на компресора+постоянни загуби на входа на компресора=> повечко въздух в двигателя, но и по-високи обороти на турбото=>по-малък живот на лагери, турбина,...... целия възел
                    КО? кви съпротивления на кой газ? Аз съм на навта бе хора базик.Няма никви проблеми за турбото стига сте плямпали простотий
                    Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                      Много просто - махаш съпротивлението на газа след турбината=> разширението на газа в турбината е по-голямо+по-висока скорост на излизащите гозове=>по-високи обороти на турбината=>по-високи обороти и на компресора+постоянни загуби на входа на компресора=> повечко въздух в двигателя, но и по-високи обороти на турбото=>по-малък живот на лагери, турбина,...... целия възел
                      Има логика, а аз обичам да следвам логиката
                      ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Бобби
                        Коя е глупоста...сподели....
                        п.п. май не си се включил в точният цитат...ходи снимай и се докажи...ремуси на дизел съм виждал...ама ефекта никакъв...все едно си със тръба...
                        Чакам саунда и увеличи баса)
                        Почвам като пловдивчани батка, негър, майна
                        Ако си само по права тръба ей тия ниските в началото на клипа или сиреч казано до 2000 колата в началото пърди и грухти както искаш така го разбирай, също пък тия спортни гърнета са излишни Утре ще снимам вече с малко по добро видео не с телефончето
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Почвам като пловдивчани батка, негър, майна
                          Ако си само по права тръба ей тия ниските в началото на клипа или сиреч казано до 2000 колата в началото пърди и грухти както искаш така го разбирай, също пък тия спортни гърнета са излишни Утре ще снимам вече с малко по добро видео не с телефончето
                          Сигурно не си видял, но те питах, какво си направил за да имаш такъв звук?
                          Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Бобби
                            така като се вреш у ауспуха може и негър да станеш...особено при дизела)
                            При дизела не гърми и трещи...това не е бензин....или си сънувал някой от тия с новите мерцедеси дето ги избушвта за да трещат по улиците...айде запази си мнението и не ми го наслагвай...една година съм бачкал в ЕМ-комплект и имам минимални познания...не казвам, че ги отбирам...но не увеличавам волумето на клипа.....
                            хубаво снимай твойта да видим кога ще имаш такъв звук отделно казах ще имам в движение звук, който е плътен не като другите дрънчащ и дразнещ Отделно извънградско е гробна тишина вътре Няколко колеги сме на този принцип с такава генерация, и явно не си чувал на живо за какво става въпрос
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Сигурно е голяма тайна тая генерация, че не казваш какво е правено! За трети път питам и това е смисъла на темата все пак да разбера как да постигна звукът?
                              Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщение
                                Сигурно е голяма тайна тая генерация, че не казваш какво е правено! За трети път питам и това е смисъла на темата все пак да разбера как да постигна звукът?
                                не е тайна нищо ама нали нищо не става от нея и т.н. точка
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X